23 februari, 2017

Jacky was in Luxemburg


Kijk! Daar loop ik met mijn baasje.

We gingen met de boemeltrein naar Luxemburg.
We zijn al een paar dagen in Luxemburg, maar we gingen toch naar Luxemburg.
Raar hè?!

Ik vond het leuk in de trein.


Wij dachten even de groeten over te brengen van onze koning aan zijn verre neef, maar die was niet thuis.
Waarom hij niet thuis was werd ons duidelijk toen we aan de achterkant van zijn huis kwamen:
verstopte wc.


Baasje en vrouwtje waren eigenlijk niet echt onder de indruk van de stad.
Dat waren ze de vorige keer ook niet, maar dat was alweer 40 jaar geleden.

Ze vonden dat oud en nieuw slecht gecombineerd was.


Lekker eten kan je hier wel.
Baasje zei dat die mensen van de EU niets anders doen.

En als je van winkelen houdt, dan kun je hier ook goed terecht.

HIER zijn alle foto's van vandaag, inclusief uitleg (foto's aanklikken).

Het was best wel leuk hoor. We hebben veel gelopen en ik wist her en der noch een snackje op de stoep te vinden.

Maar helaas:
Luxemburg  bungelt ergens onderaan de lijst van favoriete Europese hoofdsteden.


Ook de roltrap was een nieuwe ervaring voor mij.
Gelukkig tilde mijn baasje mij op, want ik mag geen trappen lopen.

We gingen met de sneltrein terug.
Dat ging wel twintig minuten sneller dan de heenreis.

 

Ik kreeg een heerlijk stukje koek en viel toen tevreden in slaap.

Geen opmerkingen: