26 februari, 2017

Tot besluit


Lest best.
Wat weer betreft dan.
Eindelijk een beetje zon.

We moeten nog wat zien, maar daarna is het ook wel goed geweest.
Ik kan niet zeggen dat we het niet naar ons zin hebben gehad, maar we weten dat Luxemburg na dit reisje voltooid verleden tijd is.
Dat heb ik volgens mij nog nooit van een land gezegd.

We beginnen in Vianden.
Ik wil toch het kasteel zien. En het is ook zeer de moeite waard.


Vervolgens is Echternach (Ardennen offensief) aan de beurt.
Ik geloof niet dat ik ooit tien cent voor twee uur parkeren heb betaald.


De groothertog blijkt helemaal niet in Luxemburg (stad te wonen), maar hier in Colmar-Berg.
Een Anton Pieck kasteel.
Het wordt wel tijd voor de schilder.


Als laatste is Clervaux aan de beurt.


Jacky geeft duidelijk aan dat het genoeg is geweest.

Maar eerst nog ALLE FOTO'S van deze dag.

Plaatjes zeggen meer dan woorden.
******

Geen opmerkingen: