29 juli, 2017

Inpakken


Ook ik heb een meer dan leuke vakantie.
Deze hele tuin is voor mij.

We gaan iedere dag naar het strand.
Ook daar mag ik los.

Heerlijk, dat rennen.
En de baas kan me toch niet bijhouden.


Er zijn altijd wel meeuwen die mij uitdagen achter hen aan te gaan. Dat doe ik dan ook luid keffend.
Ik kef zo hard en ben zo ver weg dat ik ze niet meer hoor roepen.
De wereld is van mij en de vogels. We spelen met de ruimte. 


Maar de meeuwen winnen het altijd. Zij zoeken de lucht boven de zee op en ik kan ze niet volgen.
Dus sta ik bedremmeld met mijn twee voorpootjes in het water uit te hijgen en voel ineens een grote hand in mijn nek.

Oei, ik ben er gloeiend bij.
Gelukkig lacht het vrouwtje als ze ons aan ziet komen.


Na dat heerlijke uurtje op het strand moeten we naar de stad.
Daar zit deze uitslover. Zijn vrouwtje traint hem.
Zij gaat winkelen en hij moet op haar wachten.

Ik houd veel van mijn vrouwtje, maar ik geloof niet dat ik dit zou doen.


Ik ben meer van het inpakken.
Van mensen dus.
Op straat lukt dat altijd.
Iedereen vindt mij "adorable."
Da ze me een worstenhond noemen neem ik op de koop toe.

Zo'n fijne dag eindigt altijd met heerlijke dromen.
Op de buik van het allerliefste baasje van de hele wereld.

Ook hem pak ik in......zodat we morgen weer naar het strand gaan.


Geen opmerkingen: