19 juli, 2017

Royal Birkdale 2

 

Het was op de tweede practice day aanzienlijk drukker dan maandag.
Ik liep op deze (waarschijnlijk laatste zonnige) dag de hele course.
Dat was prima te doen. Zo kreeg ik een goed beeld van deze voortreffelijke baan.
Maar oei, wat is hij moeilijk.




De spelers oefenden in weersomstandigheden die ze dit weekend niet mee zullen maken.
Vandaag was het oostenwind, maar de vooruitzichten zijn dat die vanuit het westen gaat spoken gedurende het toernooi.

We zullen het meemaken.



Onderweg kwam ik dit mannetje tegen: geheel in merkkleding (zie de linkerhand).
Het meisje rechts liep ook in een duur merk dat ik toevallig in de shop had zien hangen: Kate Lord.
Het zei mij niks totdat mijn vriendin Kim mij attent maakte op die glamoureuze outfits die ik van mijn leven niet zal/kan/wil dragen.

Enfin, een stukje verderop kwam ik dit stel tegen.
Vader, moeder en kids (vermoedelijk uit Liverpool) die hun ogen uitkeken bij de driving range.

Het jongetje kreeg ongewenste aanwijzingen van zijn grotere broer.
See what happens.....



Na dat rondje lopen was ik behoorlijk moe.

Met echtgenoot, die zijn kletsdag had, bleef ik een beetje bij de achttiende hangen, genietend van het heerlijke weer, de mensen, de golfers, de reuring.



Tussen de flights door namen de meeuwen beslag van de green.

Woensdag geen golf.
De batterij moet opgeladen worden voor een hondsvermoeiend en hopelijk spannend weekend.

ALLE FOTO'S VAN DINSDAG
******

Geen opmerkingen: