19 oktober, 2020

Bestellingen


Domme ik. Toen Covid zich deze zomer even verstopte heb ik per ongeluk de bestelbundel van AH stopgezet.

Het lukte mij niet om dat te herstellen en dus moest ik wachten totdat ik weer een nieuw bestelmoment kon aanvragen.


Tussentijds probeerde ik dat bij
Picnic. Echter - na twee dagen was ik nog wachtende no.14597. 

De AH-bundel verliep op 18 oktober, dus sinds gisteren mag ik het weer proberen.


Dat schiet niet op.


Gelukkig zijn er meer mogelijkheden, zoals (lokale) Plus↑ die ik het meer gun dan AH.

Je kunt op het bestelformulier opmerkingen achterlaten en kiezen voor alternatieve producten.

Ik baal ervan dat AH mij versproducten levert die tegen de vervaldatum aanzitten. In tegenstelling tot Plus kun je ook niet uit het hele assortiment bestellen.  

Het nadeel van Plus was dat je geen wijzigingen kon aanbrengen in je boodschappenlijst. Dat kan nu wel.
De €6,- bezorgkosten is te vermijden door (een) actieproduct(en) te bestellen↓. 


In noodgevallen heb ik altijd nog Spar (moeder en zoon) op het Noordereiland die bij een bestelling van €50,- gratis bezorgt.


Aangezien ik het momenteel niet echt druk heb wordt het voor mij dagelijks bundel shoppen.
Wie brengt volgende week de boodschappen? Voor de beste prijs.

Dat houdt mij van de straat en uit de winkels.
*****

Geen opmerkingen: