08 april, 2024

Ik keek hier graag naar

De familie Meiland heb ik allang verlaten. Ik vind dat een vermoeiend programma.
Ook kijk ik niet naar woon -en datingprogramma's.
"Wie is de Mol," heb ik nog nooit gezien.

Ik ben een selectieve kijker met vaste "starters" zoals: 
Sophie&Jeroen
Op1
Vandaag Inside
Renze
De Oranjezondag
Van Roosmalen en Groenteman
RTL Blvd.

Met starters bedoel ik dat ik eerst aanzie wie er te gast zijn en welke onderwerpen besproken worden.
Ik ben een zapper en neem op wat elkaar overlapt.

NPOStart is kwalitatief enorm verbeterd dus daar kijk ik graag series.
↑Zo ook "Zussen," van Max.

Slecht vond ik het niet, maar het haalt het niet bij "Oogappels."
Een vergezocht verhaal met tegenvallende rollen. 

Olga Zuiderhoek en Joy Delima (grootmoeder en kleindochter) vond ik niet goed. Melody Klaver springt er voor mij uit.
Het maakt (in hetzelfde seizoen als "De Joodse Raad") mijn verwachtingen niet waar.


"Scoop" op Netflix, waar ik niets van verwachtte, is juist verrassend goed.
Wat een cast!
Rufus Sewell speelt Prins Andrew niet - hij is Prins Andrew!!

↓Het eerste deel van de Ierse misdaadserie "Kin" zag ik op NPOStart.
Een rauwe, harde krimi die zich in de onderwereld van Dublin afspeelt.


Ik vond hem waanzinnig goed en was blij dat er een tweede serie volgde die nog spannender was.
Wat een topacteurs!!↓


Op Paramount was "J.Edgar" te zien.
De film van regisseur Clint Eastwood uit 2011 is niet de eerste gedramatiseerde biografie over de zonderlinge FBI director.
De kritieken waren matig, maar het verhaal ligt dicht bij de waarheid en de cast is volmaakt.

"Er is niets op de buis," hoor je mij niet snel zeggen.
*****

Geen opmerkingen: