29 september, 2014

Apple vertoont rotte plekken


 
Of ik iOS8.0.1 maar even wilde installeren.
Dat deed ik.
 
Meteen was mijn mini iPad van slag.
Ook werd ik opgezadeld met apps die ik helemaal niet wil(de).
 
Maar het ergste was dat alles continu vastliep. 
Voorbeeld: na e-mailen moest ik afsluiten en opstarten om te kunnen facebooken, googelen, of twitteren.
Ook van de automatische tekstopmaak werd ik knetter.
 
Kon ik nog terug?
Ja, ik vond een programma waarmee ik terug kon naar iOS7.1.2.
Het lukte niet.
 
De volgende dag heb ik telefonisch de Apple-service geraadpleegd.
Nee, ik kon niet terug.
Nee, ze hadden niet veel klachten gehad over iOS8.01.
 
Een regelrechte leugen!!!
 
Het internet stond roodgloeiend van de klachten.
 
Twee dagen na het telefoontje met Apple kreeg ik een nieuwe update aangeboden: iOS8.0.2.
Ja, iOS8.0.1 had toch meer kapot gemaakt dan goed was.
iOS8.0.2 zou het medicijn zijn.
 
Niet dus.
De updates zijn rampzalig.
Ook iOS8.0.2 is prut.
Alles loopt vast.
 
Ooit ben ik gezwicht voor dat "geweldige" Apple!
Niets zou beter zijn.
De absolute top!
 
Kostbare zendtijd wordt gebruikt om mensen in slaapzakken voor een Apple store te zien liggen.
Wat een hysterie.
Volkomen belachelijk!!
 
Vooral zo doorgaan Apple!
*****

Geen opmerkingen: