07 maart, 2019

"You know I'm bad"



Waar ging het fout??


Michael Jackson: 
Zelfs mijn oude moeder vond zijn talenten groots. Ze vergeleek hem met Fred Astaire en dat wil wat zeggen.

Morgenavond zendt de VPRO de veelbesproken (blijkbaar schokkende) documentaire 
"Leaving Neverland" 
uit.

Ik weet, zonder één beeld gezien te hebben, waar het over gaat.

Als ik manlief voorleg waar we naar moeten kijken, Veronica Inside of de documentaire, weet ik het antwoord al.
"Neem maar op en kijk er in de nachtelijke uren maar naar, wanneer ik in 'dreamland' ben."

Ik zal zeker een keer kijken, want er borrelen zomaar wat vragen op waar ik antwoord op hoop te krijgen.
Bijvoorbeeld: waarom lieten de ouders van de jongens hun zonen bij Jackson slapen??
Dachten zij er financieel misschien beter van te worden?

Michael Jackson, kind van een tirannieke vader die zijn kinderen exploiteerde, was heel erg ziek!!
Maar wisten we dat al niet???

Er zijn meer grote artiesten die aan een soortgelijke ziekte lijden.

Ik denk aan mijn favoriete acteur: Kevin Spacey. Een smeerlap, maar nog steeds mijn favoriete acteur.

De muziek van Michael Jackson is door een groot aantal radiozenders verbannen.



Ik weet zeker dat er een tijd komt dat Jackson rehebaliteerd wordt.
Of ik er dan nog ben weet ik niet.

Maar zijn muziek is onsterfelijk.
*****

Geen opmerkingen: