31 maart, 2019

Koopjesjacht


Zuinig boodschappen doen: het is een uitdaging die ik graag aanga.

Het huis op wielen moet ingericht worden. Dekbedden, handdoeken, serviesgoed, keukenspul, zaklantaarns, stoelen, tafels, you name it.

(De) Action heeft er een fan bij. Maar ook in de "€1,- shop" mag ik graag grasduinenen.

Mijn uitpluizerij wordt bekroond wanneer ik elders het dienblad voor 3x de prijs (€0,99) zie liggen.
Alle artikelen op bovenstaande foto (ook vier placemats) kostten net onder -of net boven €1,-

Verbazingwekkend hoeveel geld je kunt uitsparen als je er maar even de tijd voor neemt om het uit te zoeken.
Voor mij is dit een sport!

"Zo komt Jan Splinter door de winter," hoor ik manlief zeggen.


Er moet nog een kookpit van het bekende merk "Campingaz" (voor buiten) komen en nu duik ik op het internet.

Bol: €39,00
Teun (kampeerwinkel): €39,95

Beslist is beslist een goede site om de beste prijs te vinden, en die vind ik.

Bij, de tot nu toe onbekende, Obelink (ook een kampeerwinkel) is de prijs €29,90.

Ik beland op een heerlijke website met de grootste sortering kampeerartikelen (voor de laagste prijs) die ik ooit gezien heb.


Er staan nog haringen, scheerlijnen, een gummy hamer en een leveler op het lijstje.

Met zeven artikelen halen we de €50,- voor de gratis verzending.

Er moeten badjassen komen (als we 's morgens gaan douchen op de camping) die niets mogen wegen.
Ik vind ze op de site van Lidl: voor €9,95.

Zo ook slippers (om schimmel te voorkomen). Bij Van Haren vind ik keurige Nike's voor €6,-

"Red je dat van je huishoudgeld?"

'Ja, dat lukt me.'
*****

Geen opmerkingen: