27 juni, 2019

Web en shop



Prehistorisch noemde de medewerker van Coolblue gisteren mijn zeven jaar oude smartphone.

Ja, ik ken mensen die jaarlijks €1000,- uitgeven aan een nieuw mobieltje. Ze willen het nieuwste van het nieuwste, al betekent dat een rood in plaats van een blauw knopje.

Zo steek ik niet in elkaar.
Zolang het functioneert ben ik tevreden. 

Maar mijn Samsung had in de vakantie ineens kuren vertoond.
Ik heb hem toen gereset.

Vraag mij niet hoe ik het gedaan heb............het lukte - al was ik wel wat telefoonnummers kwijt en zag het er allemaal wat anders uit dan voordien.
Maar het telefoontje was weer bruikbaar.

Veeleisend ben ik niet:
telefoneren, sms, whatsapp, facebook, mail en wordfeud zijn voor mij voldoende.

Enfin: ik probeerde op het internet de juiste telefoon voor mijzelf te vinden.
Ga er maar aanstaan. Je komt in een phone-oerwoud terecht.
Dus ging ik selecteren.
Geen dure Apple, geen Nokia, geen Motorola, geen LG, geen.........

 Het moest toch weer een Samsung worden.

Normaal ben ik erg van de koopjes.
Maar bij zoiets als een telefoon wil ik graag terug kunnen vallen op expertise en service.

En dus was er weer een schifting: ik dook meteen op de site van Coolblue.

Daar trof ik dit model aan voor €229,- en dat vond ik een mooie prijs voor een 68GB smartphone.
De bestelling (zonder betaling!!! - dat deed ik in de winkel) was snel gedaan.


Ik werd fantastisch geholpen.
De verkoper nam alle tijd. Hij legde een infuus aan tussen het oude en de nieuwe apparaat en zette alles over.
Ook nam hij de tijd om alle apps te downloaden en de smartphone geheel gebruiksklaar te maken.

Het is een superding - een heerlijk speeltje dat zich makkelijk laat bedienen.

Voor een broodrooster of een mixer durf ik rustig naar Action te gaan.

Maar voor apparaten die geïnstalleerd dienen te worden zoek ik Coolblue op.

Een webshop waar de service pas begint wanneer je bent uitgelogd.
*****

Geen opmerkingen: