23 november, 2019

Ik kijk naar mensen en mensen kijken naar mij



Goed, ik heb vanmorgen op weg naar het golftournooi kousen gekocht bij CVS.
Ik ben de opgezette voeten echt zat!!!

Ze zitten godzijdank niet al te strak, maar geven goed steun en ik kreeg in ieder geval geen dikke enkels.
Maar het valt natuurlijk op onder shorts, dus kijken mensen je wel aan/na. Daar maak ik gebruik van.
Als ze mij zielig vinden, dan ga ik in de disabled toilet

Kijk, dit vind ik veel opvallender.
Aziaten houden niet van zon.


Mijn vriend, the man from Leicester, heeft geen jumpsuit meer aan.
Hij en de caddie van Kim weigeren nog langer het warme pak te dragen.
Ik zag gisteren al dat hij de pijpen opgerold had.

Zo klonk de ontvangst:


De support voor de Canadese Brook Henderson is enorm.


Maar ook Lexy Thompson mag niet klagen.
Zelfs haar hondje liep mee. 


Terwijl er allemaal prachtige dames op onze tribune zaten tikte een man mij op de rug en vroeg of ik aan een Corona advertisement mee wilde doen.
Ik drink geen bier, maar vond dit wel leuk.

Zo had ik mijn eigen moment of fame.😄


Aan het einde van deze lange dag bleef de paella-man met een groot restant zitten die hij maar in take away doosjes schepte.

Zaterdag verhuizen wij van de Oasis naar de (nog luxere) Globe Lounge op de 18e green, hopend dat daar zondag de ontknoping plaatsvindt.
*****

Geen opmerkingen: