09 november, 2019

Netflix



Zo te zien hebben we een nieuwe televisie in onze hotelkamer.

Goedemorgen, vanuit een warm Florida!!

Het is half zes en we zijn klaarwakker.
Dan gaat de tv aan. Manlief kijkt golf.

Netflix wordt ons ook aangeboden.

Leuk.

Ik probeer of mijn account hier werkt.
Bingo.

Er wordt een e-mail naar mij gestuurd, maar dan raak ik de weg kwijt.

Dus ga ik surfen.
Hoe krijg ik dit in orde?


Als ik de Netflix app upload kan ik ze gratis bellen.

Het zijn acties waar ik huiverig voor ben in dit tijdperk van hacken en fishing - maar ik doe het en krijg direct iemand aan de telefoon.
24/7 service!!

Hij leidt me door de procedure.

Bingo!!

Hij kan aan de andere kant zien wat ik doe.

"Now I want you to start the movie, so that I know it is really working good. Not just the trailor."

Geweldig.
Zelfs met ondertiteling.

"Don't forget to sign out when you leave the hotel."

Ik maak er meteen een notitie van en plak die op de grote badkamerspiegel.

Vanaf 17 november kunnen wij naar "The Crown" kijken.
*****

Geen opmerkingen: