30 oktober, 2022

Vliegen naar New York om je idool een bierdouche te geven


Nou zeg - laaiend enthousiast koppen in kranten. Wat geweldig!!!!
Guus Meeuwis geeft twee concerten in de Webster Hall in New York en zo'n tweeduizend fans vliegen mee.
Applaus voor de zanger met de zachte g.

Hij mag zich nu blijkbaar scharen in het rijtje van Sting, Tina Turner en andere muzikale grootheden.
Wow, Guus - wat een prestatie.

En dat in deze tijd!!
Een tijd waarin er in jouw eigen Brabant de vlaggen ondersteboven hangen omdat boeren het niet eens zijn met het stikstofbeleid van de regering.

Oeps..............zei ik nou stikstof?? Nu verandert mijn stemming toch.
Effe nadenken hoor.

Hoeveel stikstof hebben jouw fans met hun vluchten naar -en van New York veroorzaakt??
Voor een avondje polonaise. Voor een avondje meebrallen. Voor een avondje bier gooien.

>>>Afgelopen vrijdag werd mij door EditieNl een microfoon onder mijn neus geduwd. Wonende in Kralingen zit je bij voorbaat goed in de slappe was......zo is het vooroordeel.
Ze moesten eens weten.

Ga voortaan met je cameraploeg naar Kralingen West en vraag de bewoners aldaar of ze de 2x €190,- aan een goed doel willen geven, want "U heeft het toch eigenlijk niet nodig."<<<

Zo'n Guus Meeuwis kan met een huichelachtige stem goede intenties naar buiten brengen, zoals alle artiesten doen - maar dit vind ik echt een blunder van de bovenste orde.
In het Ziggodome en Ahoy gaan trouwens meer mensen dan in drie Webster Halls.

Er is kritiek op ministers die voor hun werk het regeringsvliegtuig benutten.
Kom op mensen, denk eens na!!

Het minste wat Meeuwis en zijn fans kunnen doen is 2100x €380,- overmaken naar de voedselbank.
Dat zal vrees ik niet in hun hersens opkomen.

Zo er enig bevattingsvermogen aanwezig was, zal dat nu wel helemaal weg-KedengKedengd zijn.
*****

Geen opmerkingen: