03 november, 2022

Eco-vriendelijk verblijf


Het was een last minute beslissing.
Op donderdag besloten we de volgende maandag een huisje te willen huren. Natuurlijk waren de populaire bestemmingen volgeboekt, maar ook voor de hond werd het problematisch.

Die donderdag kwam ik er op internet niet uit - dus belde ik met De Roompot.
Ik moet zeggen dat de dienstverlening top is. Het enige nadeel: ik hoorde op de achtergrond harde stemmen van andere medewerkers en dat leidde echt af.
Maar we kwamen eruit.

Op maandag mochten we een eco-vriendelijke lodge betrekken in Wijdenes - zeer nabij het Markermeer.


Bij deze de plus -en minpunten.
Laat ik met dat laatste beginnen, om positief te eindigen.
De Roompot vroeg ook om een cijfer. Ik heb een 7 gegeven: ruim voldoende heette dat vroeger.


De minpunten:
- interieur is erg basic
- rieten eetstoelen zonder kussens - niet echt comfortabel
- ongezellige ambiance, ook vanwege de minimale verlichting
- zonsverduistering is minimaal: alleen overgordijnen in de slaapkamers. Vitrage in de zitkamer. Ik zette een kussen in het keukenraam voor de privacy↑
Kan me voorstellen dat het zomers niet is uit te houden
- slaapkamers zijn erg klein, daarom sliepen wij altijd met de deur open
-geen broodrooster, haardroger, mixer.


Pluspunten:
- zeer schoon
- twee slaapkamers met eigen badkamer
- afwasmachine
- drie tv's
- rustig park zonder attracties (kleine, beperkte speeltuin)
- buiten het seizoen heerlijk stil
- prachtige locatie
- zeer veel mogelijkheden in de omgeving (voor oud en jong)
- uitstekende wifi
- aardig personeel
- klein winkeltje met verse broodjes


Let wel, dit is een persoonlijke mening.

Manlief: "Ik ga toch liever naar een hotel."

Ik ook......maar niet met een klein kind.
Het werkte voor vier dagen met prachtig weer perfect voor ons!
*****

Geen opmerkingen: