06 november, 2022

Lijstjes


Ik ben van de lijstjes.
Boodschappenlijstjes, te doen lijstjes, opdrachtlijstjes (voor manlief), reislijstjes, inpaklijstjes, schoonmaaklijstjes, afsprakenlijstjes, attentielijstjes.
Mijn geheugen kan het allemaal niet meer opslaan, maar ik vind lijstjes maken ook leuk.

Onze agenda is een soort dagboek. Daarin noteer ik zaken die ik geheid ga vergeten, zoals het typenummer van de koolstoffilters.

Voor morgen ligt er een stadlijstje klaar:
juwelier, badslippers, P&C, Van den Assem, gratis geurstokjes.
Het moet wel droog zijn, anders wordt mijn lijstje nat.

Ook mijn lijstjes voor de supermarkten liggen klaar.
Ik ben tamelijk organized. En toch weet ik dingen te vergeten.

Mijn schoonmoeder had zelfs briefjes op de trap liggen.
Binnenkort is Tutti jarig. Schoondochter appte mij zijn verlanglijst.
Weer iets nieuws voor oma.
Op zijn online verlanglijst staat van alles: speelgoed met verkooppunten en prijzen. Wanneer je iets hebt uitgezocht en afgestreept, dan weet je zeker dat hij het niet dubbel krijgt. 

Ik had in eerste instantie een aanvulset van Magna Tiles afgestreept, maar vond dat toch niet zo leuk.
Schoondochter had twee verkooppunten opgegeven. Op de eerste site zag ik dit boerderij pakket, maar het was niet leverbaar.
Gelukkig bood Bol.com uitkomst.

Dit is prijzig speelgoed, maar zó leuk.
Tutti en ik hebben er in de herfstvakantie samen "een hotel" mee gemaakt. 
Hier speelt hij tot in lengte van jaren mee.


Dus dat krijgt hij en dat kan ik weer van mijn lijstje schrappen.
O ja - pakpapier noteren.
*****

Geen opmerkingen: