12 april, 2013

Keukenboer

 
Keukenboer vind ik een raar woord.
Een boer en een showroom is ook een rare combinatie.
 
Middelharnis.
Daar waar de kerken op zondag open zijn en de winkels dicht.
 
Daar, in Middelharnis zit de grootste keukenboer van Nederland: Tieleman genaamd.
Mocht u wel eens naar die andere boer - Harry Mens - kijken, dan herkent u de naam direct.
 
 
Ik had me er veel van voorgesteld.
Groot, groter, grootst.
 
Met bioscoop en speelautomaten om de kinderen bezig te houden.
Met een groot restaurant waar het naar bitterballen rook.
(Mocht u deze "keukenboerderij" ooit willen bezoeken, dan heb ik nog twee consumptie fiches)

 
Maar de keukens.............
Brrr, wat een steriele uitstalling van sfeerloze keukenblokken.
 
Oh ja - ultra moderne snufjes. Maar ik kon mij geen voorstelling maken hoe deze keukens in ons huis zouden passen.
 
Ideeën opdoen?
Vergeet 't maar.
 
 
Zijn de tinten tegenwoordig grijs en bruin?
 
Of zijn dat de keukens waar alleen zwarte kousen bij/in passen?

 

Geen opmerkingen: