11 april, 2013

verBORGEN

 
Bij de bestelling van Borgen 3 had ik ons Zeeuwse adres opgegeven als afleveradres.
 
>>Wij waren niet de enigen die niet konden wachte. Vriendin M., die volgende week komt eten, had op Facebook de door mij bestelde dvd al geclaimd.
Dat gaat wel lukken.
Maandag, na dit sportieve weekend (Amstel Gold Race, PSV-Ajax, de marathon van Rotterdam en de US Masters!!), start de Borgen marathon. <<
 
Het pakketje was inderdaad keurig in ons postbusje gestopt.
De postbode had het erin gekregen, maar ik kreeg het er niet uit.
 
De dvd zat klem, achterin het postbusje.
 
Met pijnlijke handen keerde ik terug naar het huisje.
 
"Neem een schaar mee," adviseerde ik P., die met een tang de dvd wilde bevrijden.
 
"Nee, je moet 'm eruit knippen."
 
Met een van pijn vertrokken gezicht probeerde P. het pakketje los te trekken.
Tevergeefs.
 
 
Ik zag aan zijn gezicht dat hij het wilde opgeven.
"Knip de steedsminister los!"
 
En dat deed hij uiteindelijk.
 
 
Wat achterbleef was de verpakking.
 
'De postbode zal denken dat er is ingebroken in ons postbusje, El.'
 
"Never mind de postbode. Ik ben blij dat jij de steedsminister gered hebt.
 
 
Ze ligt klaar.
****

Geen opmerkingen: