02 september, 2013

Eten en slapen

 
J&R waren met vakantie geweest.
 
Normaliter tonen ze drie foto's, maar dankzij hun nieuwe aanwinst - Tommy - kregen wij een diavoorstelling van een half uur voorgeschoteld.
 
Tommy is nu zes maanden en heeft zaterdag zijn eerste diploma gehaald.
Dat kwam hij ons tonen.
Alle credits gaan naar het vrouwtje.
 
Wij zijn hondenmensen en durven te zeggen dat we niet vaak zo'n goed afgerichte pup hebben gezien. Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat Tommy buitengewoon slim is.
 
 
De kids bleven lekker hangen en dus besloten we gezamelijk te gaan eten bij Rodin:
voorheen Met de Franse slag, dat het ondanks de bemoeienissen van Herman den Blijker niet gered heeft.
 
Het kale, moderne interieur kan ik niet echt sfeervol noemen.
Het eten was niet goed, maar ook niet slecht.
 
 
Wij moesten er om acht uur vandoor.
Een bed in hotel Land en Zee in Scharendijke wachtte op ons.
(Wij wilden vanmorgen om 7.30 uur bij de betonstort voor ons nieuwe huis zijn)
 
Het hotel deed mij erg aan Van der Valk denken.
De bedden waren voor ons te klein en te zacht. Het bedlampje aan mijn kant deed het niet.
Het vaste bedmeubel stak (zie foto) over het bed heen.
P. stootte continu zijn hoofd en sliep slecht.
 
Ik had een comfort room geboekt, maar het comfort was ver te zoeken
Badkamer was goed.

 
Laat ik positief afsluiten.
Het ontbijt was goed (op de tanken bittere, lauwe koffie na). De zaal daarentegen was weer bar ongezellig.
 
Locatie (direct achter de duinen) en uitzicht zijn top.
De plussen en de minnen tegen elkaar afwegend denk ik dat €90,- de juiste prijs is.
 

Geen opmerkingen: