13 september, 2013

Ik in bed. Sam in de oplader.

 
Afgelopen maandag ging mijn 10 jaar oude mobieltje de vuilnisbak in.
 
Binnen een dag wist ik hoe mijn nieuwe aanwinst, een Samsung Galaxy nog wat, werkte.
Voor een 58-jarige vond ik dat pretty smart.
 
Toch was er iets waar ik niet blij mee was.
 
Hield mijn oude mobieltje het bijna een week zonder opladen vol, dit nieuwe speeltje is sinds maandag al drie keer in de oplader gegaan.
 
Vanmorgen liep ik derhalve naar de winkel waar ik hem gekocht heb.
 
"Die batterij is vast niet goed," zei ik bezorgd.
 
De verkoopster glimlachte.
 
'Mevrouw, een smartphone moet iedere nacht in de oplader. Dat komt omdat er zo ontzettend veel functies opzitten,' legde ze uit.
 
Ik voelde me een muts.
Een oude muts.
Een oude muts met een smartphone.
*****

Geen opmerkingen: