07 september, 2013

Migraine

 
Gisteren belde de "tegelboer."
De drie weken geleden bestelde tegels zijn niet leverbaar. Of we maar even naar St. Annaland wilden komen. Hij had een goed alternatief.
Ik zette mijn hakken in het zand. We hadden namelijk zwart op wit dat de tegels in week .. geleverd zouden worden.
"Komt u dan maar naar Rotterdam."
..........
Migraine, gelijk de pest in mijn lijf.
 
Vanmorgen naar St. Annaland, alwaar we met koffie en taart werden ontvangen.
En het alternatief (duurdere tegel voor dezelfde prijs) juichten wij zeer toe.
 
 
P. zette mij thuis af en gingen de opnieuw ingelijste aquarellen ophalen.
Mijn telefoon ging.
Schröder, de "stoffenboer".
 
De stof, die deze week zou binnenkomen, is niet leverbaar.
Of ik maar even naar de winkel wilde komen. Ze had een goed alternatief.
Opnieuw hakken in het zand.
..........
Opnieuw migraine, gelijk de pest in mijn lijf.
 
Geen taart, maar wel drie klosjes garen.
 
En opnieuw bleek het alternatief (rechts op de foto) zeer naar ons zin.

 
Iemand een alternatief voor migraine?
*****

Geen opmerkingen: