08 oktober, 2013

Dolle dinsdag

 
P. scoort bij De Slegte €50,-
Wat ze niet innemen, gaat in de container.
 
We gaan verder met boeken uitzoeken.
Met de volgende, en tevens laatste, lading steekt hij morgenochtend de Coolsingel over.
 
Fijne e-mail van schoondochter.
 
P. en ik zetten het grofvuil, dat morgen wordt opgehaald, beneden in de containerruimte.
Ik gooi overschotten behang, laminaat en ondertapijt, dat ik in de berging vind, weg.
De frituurpan gaat mee naar boven om schoongemaakt te worden.
 
Storing bij Tele2.
Ik ben de eerste die dat meldt.
Lichte irritatie. Alle communicatie gaat tegenwoordig digitaal.
Gelukkig kunnen we na twee uur weer internetten.
 
We rijden naar Breeman.
Het windrekje kregen we vorig jaar niet ingeklapt. Dit jaar lukt het weer niet: ondanks de handleiding.
P. wil het zo opbergen. Ik wil het ingeklapt in de handige - daarvoor bestemde - tas.
Bij Breeman zijn er drie mensen voor nodig om het rekje in elkaar te klappen.
Heel eenvoudig!
 
Ik maak meteen een afspraak voor de bandenwissel.
"Heb jij de agenda in je hoofd?"
'Momenteel heb ik alles in -en aan mijn hoofd.'
 
We halen pakmateriaal voor de fragiele spullen bij de verhuizer in Ommoord.
 
E-mail van de verhuurder: hoe we de flat moeten achterlaten.
We hebben onze klusjesman al ingeschakeld, maar als het behang er nog goed uitziet hoeft dat er niet af, aldus de verhuurder.
Ik wil niet te vroeg juichen en mail terug dat wij graag een voorinspectie willen.
 
"We moeten onze OV verlengen," zegt P.
Ik zoek meteen de site op.
Grrrrr, mag pas 6 weken voor het verlopen van het pasje en dat is dus pas over een maand.
 
Boodschappen.
Stofzuigen.
Strijken.
 
Nieuws van de dag: ProRail is het spoor bijster.
 
De mails van echtgenoot ordenen.
Hij wist de printer kapot te krijgen, en kocht een oh zo handige nieuwe printer die op wifi werkt....... maar kan hem niet installeren.
Zo komen mijn gordijnen nooit af!
 
Griepprik halen en toestemming geven voor het elektronisch uitwisselen van onze medische gegevens. 
 
 
Voor P. was het twee jaar geleden.
Vorig jaar kreeg hij totaal andere prikken.
We denken er gedrieën even aan terug. Een rustpunt in deze hectische tijd.
 
Hopelijk beschermt het griepvaccin ons. Daarom nemen we 'm.
 

Geen opmerkingen: