03 januari, 2015

Klassieke muziek

 
Wat was het nieuwjaarsconcert weer prachtig.
Dat is nou één van die tradities die ik niet wil overslaan.
Gelukkig overteffen de uitvoeringen elkaar niet. De regie is werkelijk altijd van hoge klasse.

 
Bij An der schönen blauen Donau kreeg ik zin om naar Oostenrijk te gaan.

U voelt waarschijnlijk dat er een dikke vette MAAR komt.

Ik vind het commentaar van Edwin Rutten niks.
Driewerf niks.
 
Ik wil Joop van Zijl terug.
Wist u dat Joop dit jaar tachtig wordt?
Maar toch....

Edwin Rutten heeft ook een dagelijks programma op Radio 4.
Tja, het is heel persoonlijk - maar manlief en ik worden daar niet blij van.

Is de studio van Radio 4 in een rouwzaal gevestigd?
Wij worden er namelijk ontzettend somber van.

Het eerste wat ik doe wanneer we aan land gaan in Groot-Brittanië is BBC Classic opzoeken.
Heerlijk!!
Een tikje populairder qua genre misschien, maar daardoor ook veel beter te verteren.

Ik wil best tot tranen geroerd raken.........maar niet van verdriet.
*******

Geen opmerkingen: