17 januari, 2015

Verdriet

 
Ik ben er weer, hoor.
Het gaat veel beter met me.
 
Vanmorgen heb ik weer een van mijn oude streken uitgehaald......
het dekentje in mijn mand aan stukken gereten.
Nu is het vrouwtje in paniek dan het in mijn buik zit. Die buik waar iedereen zich afgelopen week zorgen om maakte.
 
Nu moet ik het voortaan zonder dekentje doen.
 
Wat ik veel erger vind: Piep2 piept niet meer.
Ik heb een gat in zijn plastic lijf gebeten en nu zijn baasje en vrouwtje bang dat ik dat in mijn gevoelige buikje krijg.
 
Piep2 piept niet meer, maar ik wel.
Ik smeekte mijn baasje Piep2 terug te geven.
Tevergeefs.
Piep2 is niet eens begraven. Hij is zomaar in de vuilnisbak gegooid.
 
 
Ze dachten dat ik het niet zag.
Ik ben ontroostbaar tot er zich een Piep3 aandient.
******

Geen opmerkingen: