16 juli, 2016

Achter de schermen



“Ga even een gele muts scoren.”
Makkelijker gezegd dan gedaan.  Met dit weer zijn wollen mutsen populair en vooral die leuke gele.

Bij de stands waren ze al uitverkocht en dus moest ik weer helemaal naar de andere kant van de baan lopen. In de grote shop was het een dringen geblazen.
Ik wist er nog twee te pakken te krijgen.

 Ach, en toen zag ik weer van alles wat ik met jullie wil delen.
Iets te veel , vandaar dit album.

Zo kwam op de weg terug Monty (+12) tegen, die toch maar mooi het weekend gehaald had.

 
Ik was niet veel op de achttiende. Te koud en te nat.

Zo zat ik nog maar net bij de driving range, of vier kerels - die absoluut niets te zoeken hadden op Royal Troon - gingen op de vuist met iemand van de pers.

De aanleiding weet ik niet. Ik vermoed dat ze (hooligan-achtige types) aan het treiteren waren.
Vechtende mensen vind ik geen prettig gezicht.

De bejaarde marshalls raakten in paniek, maar security was er direct bij.
De hufters liepen het middenveld op, richting het bier.
Aan alle kanten hoorde ik security om versterking vragen.
Ik was pas gerust toen de politie erbij was.

 
Morgen de laatste dag.
Een spannende finale dunkt mij.
 
Mijn voorkeur gaat uit naar Mickelson die door iedereen was afgeschreven.
Hij zou zijn beste tijd gehad hebben.
No way.
Phil speelt fantastisch vanaf day one.

Mickelson en Stenson kunnen het goed met elkaar vinden en spelen in feite matchplay.

Dat was vandaag en wordt morgen herhaald.
****

Geen opmerkingen: