09 juli, 2016

Mooier dan de brochure

 
We vertrokken vanmorgen om kwart voor negen uit Warwickshire, een county waar we zeker eens wat langer willen vertoeven,  om om ruim 6 uur later hier in Ayrshire, Schotland aan te komen.
 
Wil ik nog wel naar “The Open”?
 
Een huis in the middle of……..
Wel een uur rijden naar Troon, maar op dit moment kan mij dat niets schelen. Het is tien minuten naar Girvan (kustplaatsje) waar de supermarkt is.
 
De koelkast heb ik goed gevuld.
 
We worden omgeven door schapen en koeien. P. haalde verse eitjes bij de buren, uit een hokje langs de kant van een landweg.
 
De tuin is helemaal afgeschermd. Jacky mag los.
 
Maar het huis…………
Jemig. Zo smaakvol ingericht.
En schoon!! Zó schoon!!
 
Wasmachine, droger, vriezer, afwasmachine, micro wave, twee ovens, drie plees, twee badkamers, drie slaapkamers.
 
J. en D., de managers, kwamen wat dingen uitleggen. De click was er direct.
Ik had gelukkig kaas uit Nederland voor ze meegenomen.
De Schotse gastvrijheid spat er vanaf.   
 
 
Ik wil hier nooit meer weg.
****

Geen opmerkingen: