11 juli, 2016

Mull of Galloway

 
We gaan op pad.
Ik mag altijd mee en vind autorijden heel fijn.
 
Ze hebben bedacht dat we naar Mull of Galloway gaan rijden.
"Wat is het hier prachtig," hoor ik de hele tijd.
Of het vrouwtje gilt "gat in de weg!"
 
Want die weggetjes zijn niet alleen smal, er zitten ook gemene gaten in - die de EU straks niet meer voor Schotland gaat vullen.
 
 
Poepen with a view (Ailsa Craig) and a ball in my bek.
Lekker joh.
 
 
De laatste 15 miles naar de Mull mag ik voorin, op de schoot van het vrouwtje.
Ze zegt wel dertig keer dat we koetjes zien.
Koetjes, koetjes, koetjes, koetjes, koetjes, koetjes, koetjes.....
 
Zo heeft ze mij ook hun namen geleerd.
En die van Tommy. En Jacob. En Piep.
 
Maar het baasje wordt een beetje koetjes-gek en dus stopt hij bij???????
Juist ja. 

 
Die Mull is echt fantastisch.
We lopen een heel eind en ik vang heerlijke geuren van wild in mijn neus.
 
Vooral die randen opzoeken vind ik leuk.
Baasje wordt dan wat zenuwachtig. 

 
Hoewel het vrouwtje niet blij is met de belichting, toch heeft ze nog veel meer interessante foto's gemaakt en die kunnen julle hier  zien.
 
Ik spreek voor mijzelf als ik zeg dat ik een heerlijke dag heb gehad.
***

Geen opmerkingen: