31 maart, 2013

Alamo service

**********************************
Wij huren al twintig jaar bij Alamo, maar dit is ons nog niet eerder overkomen.

Na 22 uur op de been te zijn geweest, met een echtgenoot die net een half jaar chemo achter de rug heeft, wil je maar één ding: zo snel mogelijk naar je hotel. Douchen en slapen.

Normaal gesproken lukt dat ook. Het enige oponthoud is het aansmeren van extra's zoals GPS (tomtom), extra verzekeringen of een grotere auto.

"Sign here and here and here and here and here," en weg zijn we.

Bij inlevering op 15 maart moest ik ineens één dag bijbetalen.

Op dat moment moesten wij inchecken en had ik mijn laptop niet voorhanden.

"Laat toch zitten," zei P.  "Je hebt je vergist, geeft niks."

Het zat mij niet lekker. Ik vergis mij heus wel eens, maar nu wist ik zeker dat ik 15 maart als retourdatum had opgegeven.
Bij thuiskomst zag ik tot mijn grote schrik en vooral ergernis dat er 14 maart op het RSW-contract stond. Een ongetekende exemplaar trouwens.

Maar wij hadden wel tot 15 maart betaald!! Ook dat vond ik terug in mijn eigen administratie.

De fout was dus op het vliegveld gemaakt, gevolgd door een fout onzerzijds: wij hadden de datum moeten checken.

Dus liet ik het er toch niet, zoals manlief voorstelde, bij zitten.

Met goed gevolg:

"We hebben zojuist een reactie van het hoofdkantoor, ze zullen een bedrag uitkeren van 44.63 USD."

Geen opmerkingen: