20 maart, 2013

To keep or not to keep


 
Volgens P. ben ik een rigoureuze weggooier.
 
Zojuist heb ik weer een paar kilo kleren in de Leger des Heils container gedumpt.
 
Daarentegen kan ik het niet laten om hotelzeepjes -en shampootjes mee te nemen.
 
Inmiddels kan ik zelf een hotEL beginnen.
 
Ook de handige tasjes van de KLM en Delta passen in mijn verzamelwoede.
 
Maar bij het uitpakken stuitte ik toch op een groot - steeds terugkerend - probleem.
Het wassen en opruimen van kleren is een peuleschil vergeleken met het wegbergen van losse spullen.
 
Toiletartikelen, zalfjes, medicijnen, pleisters, lotions.......you name it.
Ik noem dat losse troep.
 
Bij Blokker heb ik nu lade organisers gekocht.
Het was even een werkje, maar ik win er warempel ruimte mee.
 
Het is nu in ieder geval een overzichtelijke rotzooi.

Geen opmerkingen: