16 december, 2013

Drrrrrrrrrrrrrrrrrruk

*******************************************
Ik moet een blogje tikken.
Maar waarover?
 
Over dat ik net terug ben uit 010?
 
Over dat ik de hele weg dacht: geflitst?
 
Over dat ik vanmorgen eerst naar ons oude adres moest om post op te halen? 
Gek, ik moest nu betalen voor de garage. Van een druk op de afstandsbediening ging de boom niet omhoog. 
 
Over dat ik bij de Bijenkorf een boek niet kon krijgen dat ik graag wilde hebben?
 
Over dat ik bij de stomerij op de Pannekoekstraat schone kleren moest ophalen?
 
Over dat ik bij Douglas een gratis spraytje nam van een onbekend merk, omdat ik thuis vergeten was eau de toilette op te doen?
 
Over dat ik bij Hema ondergoed kocht?
 
Over dat ik naar de Kanaalweg reed voor goedkope benzine, maar dat het eigenlijk alleen op donderdag de moeite loont (€1,619)?
 
Over dat ik naar de orthopeed moest voor controle?
De pijn die ik nog steeds (vooral in ruststand) voel komt volgens hem van het littekenweefsel. Manlief had gelijk: het operatie-gaatje is onrustig.
Ik moet geduld hebben.
 
Over oeps?
Vergeten verhuisbericht door te geven => terug naar de balie.
 
Over dat ik bij Ikea nog eens een heleboel heerlijk geurende kaarsen kocht?
 
Over dat ik bij Nieuwerkerkse boer kaas voor mijn Engelse vrienden kocht.
Daar waar een gillend, drammend joch schoppend en trekkend tot drie keer toe buiten de deur werd gezet.
 
Over thee met een kersenflap?
 
Over dat ik een een taxi naar Brussel moest regelen?
 
Over dat ik e-mails moest beantwoorden en versturen?
 
Over dat ik een lijst voor J. en R., die in ons huis komen, moest maken?
 
Over dat ik overal hoopjes creeërde van dingen die mee naar Devon moeten?
 
Over fazant met zuurkool?
 
Over dat ik jullie nog een tip wil meegeven?
Ga naar www.viber.com en download gratis telefoneren/sms'en, daar waar wifi voorhanden is. Voor mij ideaal in het buitenland. Maar dan moeten mijn telefonische contacten ook aan de viber zijn.
 
Over dat er nu een heerlijk glas bourgogne onweerstaanbaar met mij staat te flirten? 
 
Cheers!
******

Geen opmerkingen: