01 december, 2013

Van het (gootsteen)kastje naar de muur



Gisteravond ging het splinternieuwe badkamerkastje met het click-slot, waar zich onze medicijnen in staan, niet meer open.
Gelukkig was het koopavond en kon ik Ardi (broertje van Pelma) bellen.
P. en ik wisten met geweld de kast open te krijgen.

Inmiddels functioneert het slot, maar we vrezen dat het zo weer fout kan gaan. Het gebeurde namelijk in de showroom ook, maar toen lag het volgens de verkoper aan mijn "touch."

Herinnert u zich de storing nog?

Wel, de dag na mijn stukje kwam de Pelma-monteur.
Hij volgde het advies van de ATAG-monteur op en verhoogde de sifon.
De afwasmachine draaide weer.

Tot vanavond.
En vanavond is acht dagen nadat de Pelma-monteur is geweest.

Ik krijg exact dezelfde storingsmelding.
Waarom gaat altijd alles kapot gedurende het weekend?

Ik jank. Ik schreeuw. Ik vloek. Ik heb zin om mijn vuile servies tegen die spreekwoordelijke muur te gooien.

Ik ben het bedonderen zo helemaal zat!!
Het wordt misschien tijd voor zoiets als "de belbus."
*******

Geen opmerkingen: