18 december, 2013

Grrr

 
Ik ben niet te genieten.
Vannacht heb ik tot vier uur wakker gelegen en uiteindelijk heb ik toch een diclofenac genomen.
Gevolg: vanmorgen geradbraakt opgestaan.
Grrr.
 
Het is de laatste dag thuis.
Morgen gaan we naar Devon.
J. en R. komen in ons huis. En dus werk ik me te pletter om het huis op orde te krijgen.
Grrr.
 
Omdat ik voor "natuurlijk" drogen heb gekozen, maar het weer daar niet echt geschikt voor is ben ik vanmorgen met mijn gewassen ondergoed en lakens naar de wasserette in Scharendijke gereden.
Daar ging het in de droger.
Tijdrovend.
Grrr.
 
P. komt met verkeerde boodschap thuis.
Grrr.
 
Ik ben niet te genieten.
Wil slaan, schreeuwen, dingen kapot gooien.
Het is allemaal wat veel. En dan roept die verdomde rot knie mij tot de orde.
Grrr.
 
Ik doe heel lelijk tegen P.
Tegen wie moet ik anders lelijk doen.
Hij wil van alles doen en overlaadt me met vragen. Domme vragen vind ik.
Onpraktische vragen.
"Mannen komen van Mars - vrouwen van Venus.
En dan ga ik snauwen.
Daar raakt hij behoorlijk "upset" van, en dat maakt mij nog bozer.
Wij zijn nu 40 jaar bij elkaar en nog weet hij geen raad met mijn temperament.
Grrr.

 
Op de valreep kwam de electricien nog even een schema van de "groepen" maken.
Dat had in feite twee maanden geleden tegelijk met de installatie gekund, maar nee....
Hij zou gisteren komen, maar was het vergeten. Iets wat je er niet echt bij kunt hebben.
Grrr.
 
Het rozijnenbrood mislukte. Alle rozijnen waren naar de bodem gezakt.
Waarom ik dan nou ook juist nu nog wilde maken is me een raadsel.
Grrr.
 
 
Ik krijg nog een aardig centje voor mijn uitgeleende boek, en dat is leuk.
 
Nu ga ik de koffer inpakken.
 
P. heeft bedacht dat we om half acht weg moeten.
Zal wel weer drie uur te vroeg zijn.
Grrr.
******

Geen opmerkingen: