07 augustus, 2019

MacDonald


Mensen, wat zijn wij blij met deze (obscure) Caravan Club Camping. We blijven tot volgende week donderdag!!

Het is een prachtig springplank naar the Isles of Skye. En die eilandengroep met ontelbaar veel ferries gaat niet vervelen. Ik heb mij nooit gerealiseerd dat Skye zo groot was.


Vandaag een eerste wandeling uit het gidsje uitgezocht. Zeer de moeite waard.
Jacky was onze gids. Ze liep voor ons uit en haar scherpe neus pakte het juiste pad.

We hadden de wandeling naar de top van de heuvel uitgezocht, vanwaar het uitzicht waanzinnig was. Vervolgens wandelden we door de tuin van het voormalige MacDonald huis.
Er was bijna niemand.
Het beeld verandert per minuut. Alsof we ons in een schilderij bewegen, zoooooooo mooi!!


De boodschappen moet ik in Kyle doen bij een veel te dure Coop.

Dat krijg je wanneer je je buiten de "bewoonbare" wereld begeeft.


De prachtige grill/oven combinatie had ik nog niet durven gebruiken.

De overburen hebben ook een Swift/Sprite en dus ging ik om advies vragen.

De aardige buurman kwam het uitleggen.
Heel eenvoudig. De oven werkt op gas en heeft een automatische ontsteking (en geen luchtjes in de caravan dankzij het afzuigsysteem dat automatisch aangaat).

Wat een luxe!
En dus sloofde ik me uit om een luxe maaltijd op tafel te zetten:
 kipfilet met courgettes in witte wijnsaus met gegratineerde kaas en apple crumble toe.


Geen opmerkingen: