08 mei, 2020

Netflix tips.



Hollywood in de jaren '40 - daar gaat deze nieuwe Netflix-serie over.

Een van de hoofdrollen wordt gespeeld door Darren Criss, die ook de hoofdrol vertolkte in   The Assassination of Gianni Versace (ook Netflix)
En zo zie ik hem ook in Hollywood. De (uitmuntende) rol van die gruwelijk, psychopatische seriemoordenaar kleeft aan hem.
De strekking van Hollywood is duidelijk en verdient verteld te worden. Het is de manier waarop die mij niet kon boeien. Maar de sfeer van de jaren '40 wordt mooi weergegeven.

Rock Hudson and the true- life characters behind Ryan Murphy's new ...

↑ Brot - the Valhalla Murders vond ik geweldig spannend.
Ik kijk uit naar nieuwe afleveringen van The Bridge.

↓ Ook Ozark blijft buitengewoon spannend.



↑ The English game is prachtig kostuum drama, van de Downton Abbey makers. Het gaat over de eerste profvoetballer in Engeland.

↓ En nu zit ik middenin deze documentaire over Michelle Obama.
Zeer de moeite waard!!!!

Geen opmerkingen: