23 mei, 2020

Sint Nicolaasga


Een heerlijke wandeling over het zandpad in de luwte van het bos dat naast de golfbaan ligt.

Geen paarden - geen mensen.

Maar uitgerekend wanneer ik even gehurkt ga...........twee dames.

Ook op de golfbaan is het opvallend rustig. 


↑ De rhododendrons zijn over hun top heen, maar geven nog prachtig kleur.

↓ Lost ball. Het is geen Callaway, dus manlief laat hem liggen. 


↑ Geen idee wat hier de bedoeling van is. Als u het weet, dan hoor ik het graag.

↓ St. Nyk stelt niet zo heel veel voor.
Toeristen hebben er weinig te zoeken, een groot verschil met Langweer.

Maar ik kan hier geen verse groente kopen en een grote supermarkt is er ook niet.
Dat heeft het buurdorp St. Nyk dan weer wel.

Mijn ontdekking is deze drie in één winkel. In Amerika zouden ze dit een deli noemen.


↓ Daarnaast zit de lokale drogist, waar ik volop desinfecterende handlotion kon kopen.
Alle Corona bestrijdingsmiddelen zijn hier ruimschoots te koop.


↑ Ik heb geen idee hoe ze het doen zonder sanitaire voorzieningen, maar ze hebben geluk met het weer.

↓ Even het zand uit de kleren wassen.


Het droogt als een tierelier.
******

Geen opmerkingen: