08 september, 2020

"Daar is niks"


Dat was een gezellig etentje, gisteravond bij hotel/restaurant Gloria - waar we een paar dagen eerder iets dronken op het terras.
Strenge Covid-regels. Uitstekende, hartelijke bediening. 

De kaasfondue (Gruyère en Vacherin) was lekker. Zelf maak ik hem wat pittiger, maar dit was echt bijzonder.

Manlief, die altijd zegt dat hij geen toetjesman is bestelde iets goddelijks, zo zei hij. Maar toch pikte hij mijn slagroom.
Ik genoot van mijn favoriete Café Glacé


↓Sinds we hier staan kijk ik naar die gezellig ogende huizen.
Ik wilde er graag naartoe.

"Daar is niks, laat staan een begaanbare weg."


Ik pakte de kaart erbij.

"Wedden van wel?!"


↑Gewoon doorrijden.


Het was dus wel degelijk de moeite waard. 
Ik weet niet welke foto ik moet vergroten. Dat kunt u trouwens zelf ook doen.


↑Ze hamsteren hier ook. Voor de koeien.


↑Terug naar Beatenberg.
******

Geen opmerkingen: