04 september, 2020

Rustdag





↑Gisteravond


Gisteravond haalde ik de Meilandjes niet eens.
Ik was volkomen OP.

Toen ik vanmorgen op de wekker keek realiseerde ik mij dat ik het klokje had rond geslapen.
Heerlijk geslapen want het koelt flink af op deze hoogte.
Helaas, nog ben ik moe en moet het lijf wennen aan de hoogte (hoofdpijn).

Dus bleven we thuis en zagen we dat de camping overvol liep en mensen weg werden gestuurd.

Het zijn niet alleen Zwitsers die een weekend op pad gaan. Momenteel hebben de Nederlanders de overhand. Voor kleine voertuigen worden plekjes bijgemaakt. Zij hadden niet gereserveerd en hebben geluk.

Voor de eigenaars is het een zwaar, maar lucratief seizoen. Zonder personeel draaien ze een heel seizoen op volle toeren. Ze vertelde P. dat het niet alleen lichamelijk, maar ook psychisch zwaar is.
Daar kan ik me wat bij voorstellen in deze Covid-zomer.

De wasmachine is vandaag voor het eerst in gebruik gegaan.
Vooral het centrifugeren werkt perfect↓.


↓Tijdens mijn wandeling met Jacky schoot ik nog een paar kiekjes die mij het bekijken waard lijken.
(En een filmpje↑)

 


Geen opmerkingen: