12 september, 2020

Van berg naar meer.


Manlief dacht op deze drukke zaterdag (Bern en Luzern zijn hier) een pasje te pakken naar Saxeten – een gehucht op een berg achter ons, waar je om moet draaien en dezelfde weg terug moet nemen.

En domme ik, ik had mijn camera niet goed ingesteld. Sorry.
Het was vast heel prachtig, maar mijn blik was gericht op de afgrond.


Daarna deden we een rondje Thunersee. 


Cadutti massi.


Vlak na deze tunnel werden we ingehaald door een paar motorfietsen. De laatste sneed ons af waar de auto direct op reageerde.

Wij hadden dit niet eerder meegemaakt. Het klonk alsof er een band sprong, maar volgens P. gingen er een break alarm af.

Gelukkig konden we de auto aan de kant zetten en even checken of er iets te zien viel. Niet, dus.


Echt een heerlijk meer met vele strandjes voor dagtoerisme.


Thun is een leuke stad, maar niet erg autovriendelijk.
Had ik al gemeld dat wij hier continu schitterend weer hebben?
Bij deze dan.

Geen opmerkingen: