03 september, 2020

Naar Beatenberg



Om half negen vertrokken we uit Eguisheim met een hoofd vol mooie herinneringen.
Het was heerlijk.

De rit naar Beatenberg (dat ligt boven Interlaken en de Thunersee) verliep voorspoedig. Alleen die fietsers zijn razend irritant op een smalle weg met haarspeldbochten.

Nog voor het middaguur manoevreerden we de combinatie de camping op. Dat was even een gedoetje na een steile klim. Op de toegangsweg naar de camping moet je geen tegenliggers tegenkomen.

Gelukkig waren we er voor hun lunchpauze -en siësta.

Zo kon de baas de caravan met zijn tractor op de plaats zetten. De sporen van het slechte weer van afgelopen weekend waren nog duidelijk zichtbaar.

We hopen dat het droog blijft, maar hij heeft ons beloofd bij vertrek weer van dienst te zijn.

De locatie is ongekend mooi. Ik kijk mijn ogen uit.
In de weide achter ons speelt zich een Milka reclame af.


↑Ik hield mijn hart vast toen de caravan op een helling even alleen op de handrem stond.


Interlaken↑

En ik ga nu Unterlaken😴
*****

Geen opmerkingen: