27 september, 2020

Zondags rondje


De worst kwam vanmorgen bevroren uit de koelbox.
Dat gold ook voor de boter.

Ik was vergeten de koelbox, met dit koude weer, zachter te zetten.
Geen nood aan de man.

De worst kreeg genoeg tijd om te ontdooien en was volgens manlief heerlijk.

De sombere kilte hangt nog in de Elzas, maar het is droog.

We maakten een leuk rondje in de voiture.

Via Fréland een leuk pasje naar Aubure, dat meteen werd omgedoopt in Ouweburen, en vandaar naar Ribeauville.


Het is niet allemaal pracht en praal.


↑Zo schattig. Iedere keer als ik mijn raam opende om een foto te maken zette Jacky haar neus tegen 't raam om naar buiten te kijken.
↓Triest hoor. Leegstand heeft iets armoedigs. Gaat iemand dit hotel nog overnemen of gaat het tegen de vlakte.


↑Hetzelfde laken en pak. Super droge wijn.😕
Een troosteloos deel van de Vogezen.


↕Gelukkig!
Ribeauville kan ik zeker aanbevelen.
Een slag kleiner dan Kaysersberg, maar zeer sfeervol. 


↕Zeer verleidelijk, maar ik weet mij te beheersen.


↕Zellenberg is een gehucht. Maar wel een historisch gehucht.

Geen opmerkingen: