02 juli, 2021

Van alles wat


Woensdag.
Nog wat foto's van een tripje in de buurt.


↑Dit was ons uitzicht op de camping in Courseulles. Een aan elkaar geplakte Belgische camper.
Vieze Belgen, dat kon je van veraf ruiken. Het afvalwater lieten ze ongegeneerd naar buiten lopen.↓


En de overburen lieten hun hond de hele middag alleen bij de camper.
Dat gaat door mijn ziel.

Hier op de camping staat een Nederlandse vrouw, type haar onder de oksels, met een oud campertje.
Ook zij laat haar hond alleen wanneer ze gaat fietsen.

De tranen springen dan in mijn ogen.
Thuis ja, maar in een vreemde omgeving zal ik mijn hond nooit alleen laten.

De vrouw zei tegen mij: "Moet ik mij dan aan mijn hond aanpassen?"

Ik zei keihard "ja."

 Grandcamp-Maisy maakt zich op voor le quatorze juillet.


↓Op aanraden van Floran, de eigenaar van de camping, heb ik vanmorgen vis gekocht die vannacht is gevangen.

Ik moest naar de kleinste visser gaan. 
Grappig, ik was vrij laat, en de dames waren al bijna uitverkocht.

Geen opmerkingen: