03 april, 2008

Nou Tabee dan AAB

Manlief kwam thuis met de mededeling welke kantoren er onder de hamer gaan. Daar zitten kantoren bij waar hij (mee) gewerkt heeft.

Uit het Financieel Dagblad

De geplande verkoop is in overeenstemming met de toezeggingen die Fortis op 3 oktober 2007 aan de Europese Commissie (EC) heeft gedaan om tegemoet te komen aan de bezwaren van de EC met betrekking tot de concentratie in de Nederlandse banksector. Deze concentratie is ontstaan na de overname door Fortis van bepaalde activiteiten van ABN AMRO. De EC wil erop toezien dat er een solide speler toetreedt tot de Nederlandse markt voor zakenbankieren.
Fortis en ABN AMRO nemen alle nodige maatregelen om aan de vereisten van de EC te voldoen.

De volgende activiteiten maken deel uit van de verkoop:

n Hollandsche Bank Unie N.V.

n Twee corporate clients units:
n Amsterdam
n Eindhoven

13 zakelijke advieskantoren:
n Apeldoorn
n Arnhem
n Den Bosch
n Den Haag Centrum
n Dordrecht (Drechtsteden)
n Groningen
n Leeuwarden
n Lisse
n Maastricht
n Middelburg (Walcheren)
n Roosendaal
n Utrecht
n Zwolle

met uitzondering van bepaalde activa en passiva.






Ik kan er met mijn gezonde verstand niet bij. Echt niet.


Hij was vanaf 1973 zó gelukkig getrouwd met ABN*Amro. Het was een hartstochtelijke relatie. Ik moest een stap opzij doen, zij ging voor alles.
Dat hij meer bij haar dan bij mij was, maakte mij stinkend jaloers.

Nu is hij weduwnaar, op zoek naar nieuw geluk.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Misschien maak je nu wèl een kansje... ;)

Groet, Danny

Ellen ten Bruggencate zei

Dat is aardig Danny :)