14 februari, 2011

En dan nu weer even serieus

**************************************************************
Want hoewel wij hier in de VS van de sunshine genieten, hangen er elders in de wereld donkere wolken.
Her en der kan zomaar de bliksem inslaan.

Jullie in het verre Nederland zitten vast weer te genieten van verkiezingsdebatten.
Genietze!
Ik kan ze missen als kiespijn.

Geert Wilders doet in die debatten niet mee?
Hij trekt zich zo'n zielige cartoon in het linkse Joop aan en denkt hiermee "de linkerkant" te straffen?
Kom op zeg.....................

Die cartoon doet mij helemaal niets.
Waarom niet?
Omdat het geen orginele cartoon is.
Zowel links als rechts halen er te pas en te onpas de Tweede Wereldoorlog bij. Daar begin ik zolangzamerhand immuun voor te raken.

Joop past middelen toe die het doorgaans van "rechts" onacceptabel vindt. Alleen genereren die cartoons - hoe hard ze ook zijn - bij mij altijd een grinnikeffect.
Wees orgineel en zoek een andere stok.

Dat Van Jole geen gevoel voor humor heeft was mij bekend. Met zo'n zielige cartoon benadrukt hij dat nogmaals.

Wat een klein land met kleine mensen!
********************************************

2 opmerkingen:

Bert zei

Ha Ellen,

Toen ik voor de eerste keer een paar jaar buiten Nederland woonde, was het me al snel duidelijk dat Nederland een land van kleinzielige zeurpieten is. Als je er de hele tijd zelf tussen zit valt dat niet zo op, maar van een afstand des te meer ....

Cheers,
Bert

Ellen ten Bruggencate zei

I agree, Bert.

Maar ik geloof (en hoop) dat iedereen met een enig relativeringsvermogen dat gevoel heeft. Waar dan ook.

Cheers!