22 februari, 2011

Voor de bakker


Iedere dag wordt er bij Publix (u weet wel: where shopping is a pleasure) gebakken.
En iedere ochtend ruik en zie ik die slechte heerlijkheden die ik mijzelf verboden heb.

Deze dame legt de laatste hand aan de Key Lime Pies.
Heus, daar moet je voor naar Florida komen.

Vertelsels heb ik met heel veel trucs weer op de rails gezet.
Daar ben ik vier uur mee bezig geweest en ik hoop nu maar dat ik morgen de truc nog weet.

Het wordt voortaan een omslachtig werkje - maar voorlopig is het voor de bakker.

1 opmerking:

Unknown zei

Hallo Ellen, Ik vind het knap van je dat je de foto's weer kunt uploaden. De volgende keer even neerschrijven hoe je het gedaan hebt, dan hoef je het niet telkens uit te zoeken.
Nog napper vind ik het dat je al die heerlijkheden laat staan. Maar je mag ook wel trots zijn op het resultaat want de rondingen van weleer zijn aanzienlijk geslonken en heb je geen opgeblazen gezicht meer. Chapeau!
Groeten, Hetty