06 februari, 2013

It giet oan


 
Oh mensen! Goed nieuws!!
 
Was ik twee dagen geleden nog op van de zenuwen, vandaag  - om 5 voor 12 – schoot het licht definitief op groen.
 
Dit was echt wat ze noemen een narrow escape.
 
Toen dok gillend onze naam riep wist ik dat het goed zat.
 
Maar zó goed, kon ik niet bevroeden. De bloedwaarden zijn nog fors te laag, maar ze laten een duidelijke stijging zien. Alles zit in de lift.
 
Alarmfase rood is nu alarmfase oranje/geel. 
 
De vorige week gegeven infectie –en virusremmers mogen gestopt worden. De ondersteunende medicatie die hij sinds juli slikt blijft gehandhaafd.
 
Van directe opname bij koorts is wat dok betreft geen sprake meer. Wel moet er direct een hematoloog geraadpleegd worden.
 
Binnen een uur had ik autohuur, hotel, oppas voor het huis en taxi geboekt.
De te doen lijst kan afgevinkt gaan worden.
 
Er valt een enorme last van mijn schouders. Ik moest huilen bij dok en omhelsde haar bij het afscheid.
 
P. ziet de DdH pas weer op 18 maart.
 
Wat een vreugde!
****

Geen opmerkingen: