15 februari, 2013

Slecht-weer-aankopen


 
Herkent u dit?
Juist ja - het regent in Naples.
Dat had het blijkbaar al maanden niet gedaan, dus de "residents" zijn blij.
Wij niet.
Een dag als vandaag drijft je naar de winkels.
Gelukkig zijn de Presidents Day Sales begonnen.

 
Mijn tante nam 33 jaar geleden, voor mijn zus en mij in NL onbetaalbare, OshKosh broeken voor zoonlief mee uit de VS.
Wij maakten lijsten met maten en kleuren en tante bezorgde.
Gek, maar toen waren ze duurder. De dollar ook nog eens duur.
Voor dit broekje (voor het 1,5 jaar oude zoontje van de doktersassistente) betaalde ik $20,14.
 
Mijzelf deed ik een warme trui kado.
De voorspelling voor de komende dagen telt drie letters: KOU.
Een Izod trui - afgeprijsd van $61,- naar $21,-
Kijk, dat is nog eens lekker shoppen.

 
En zondag gaan we een burger halen.
Voor nog geen twee kwartjes.
 
 

Geen opmerkingen: