09 februari, 2013

Je bal of je arm


 
Hij wilde zijn nieuwe (weggeslagen) golfbal pakken, en raakte vervolgens ook een arm kwijt.
 
Welcome to Florida.
 
>>Als ik mijn bal in de struiken sla, wat gelukkig niet vaak gebeurt - want ik sla redelijk recht, laat ik 'm daar rustig liggen.
Slangen en alligators liggen namelijk overal op de loer.
Maar manlief haalt de gevaarlijkste capriolen uit. Hij is tamelijk "watergevoelig."
 
Wekelijks komen "alligator ruimers" vissen in de lakes en ponds.
 
Golfbanen in Florida zijn als stranden voor alligators.
 
Ooit speelden P., J. en ik op het wonderschone, prestigieuze Pelican Landing in Bonita Springs.
 
P. had zijn bal net over de green van de 10e geslagen.
Hij liep over de green naar zijn bal, maar was binnen enkele seconden terug en vroeg aan J. of hij een drop mocht nemen - inclusief strafslag.
 
De zonnebadende alligator was aanleiding voor een gimme.
 
Op naar de volgende afslag.<<
 
Trouwens, de arm van deze man is er weer aangezet.
 
Ik betwijfel of hij ooit nog een full swing kan maken?
***

Geen opmerkingen: