08 februari, 2014

1,2,3

 
 
 
Wij mogen/kunnen op de huidige locatie in de VS geen livestream van de NOS zien.
De rechten van de Olympische Spelen zijn voor NBC.
 
Dit is een sports minded land, maar dan alleen wanneer het nationale sporten als football, baseball en basketball betreft.
 
Zelfs de opening van de Olympische Spelen werd niet live uitgezonden.
 
We moeten het met samenvattingen doen en het is maar de vraag of we de prestaties van onze schaatshelden te zien krijgen.
  Want onze schaatshelden zijn namelijk niet hun schaatshelden.
 
Ik benijd jullie in Nederland, waar ruimschoots (ook live) aandacht wordt besteed aan sporten waar geen Nederlanders aan deelnemen.
 
Dankzij mijn eigen blog weet ik hoe we het vier jaar geleden deden - link
 Toen moest ik het met rondetijden doen.
 
Maar goed: wie niet sterk is moet slim zijn.
 
Ik bedacht het volgende en het volgende geschiedde:
Schoondochter plaatste in Nederland haar iPad voor de televisie en manlief zette hier in Naples Facetime aan.....
 
Ondertussen luisterden we op mijn iPad naar Radio1. Het commentaar liep weliswaar twee rondjes achter, maar iets is beter dan niets.
 

WE KEKEN en zagen drie Nederlanders winnen!
 
Ik had het voor geen goud, zilver en brons willen missen.
*****

Geen opmerkingen: