21 februari, 2014

Tevreden klant


Hilfiger is een winkel waar zelfs manlief graag komt.
P. vindt de kwaliteit geweldig en geniet van de grote keuze.

Zoonlief wil jeans.
Ooit had hij in Nederland een Hilfiger broek in de uitverkoop gekocht voor €81,-

Gisteren kocht ik jeans voor hem bij de splinternieuwe, super grote Tommy Hilfiger store in Estero:
$ 33,60 per stuk!!
Vandaag ging ik ze omruilen omdat ik er een weeffoutje in meende te zien.

"Onzin," volgens P. "Verzin maar een ander excuus, El."
'Okee, dan ga ik alleen.'
"Nee nee nee, ik wil mee."

Nu had ik nog meer opdrachten, die ik allemaal moest, nee-mocht, uitvoeren in deze heerlijke Miromar Outlet Store.

Je wordt er fantastisch geholpen door medewerkers met oortjes, die binnen twee tellen bij je zijn als je ze nodig hebt.


Bij het afrekenen werd mij dan ook gevraagd wie mij het beste had geholpen.
Daar kon ik geen antwoord op geven:
1. ik had niet op de naambordjes gekeken
2. ze waren allemaal even lief en hulpvaardig
3. de kassière was waarschijnlijk de beste, maar zij mocht zichzelf niet nomineren.

Waarom zij zo goed was?

Ik rekende een hele stapel fors afgeprijsde kleren af.
Ze liep keurig met mij de bon door. Het viel me op dat de geruilde jeans vandaag een dollar duurder waren.

Ze vertelde dat dat nog de Presidents Sale prijzen waren en dat vanmorgen de prijzen waren veranderd.

Ik viel niet over die twee dollar omdat ik niet weet waar in Nederland ik jeans van Tommy Hilfiger voor €26,- kan kopen.

Dus pakte ik mijn creditcard.

"You know what..............I'll give you an extra 20% discount for all items, since you're such a good customer."

Ik stond echt even versteld, maar weer toonde ze mij de bon.
Inderdaad, er was nog eens bijna $60,- vanaf gehaald.
 
 
$241,55 oftewel €175,??
 
Ik tevreden. P. tevreden. J&R tevreden.
*****

Geen opmerkingen: