08 september, 2021

Ik was even het kind dat dol was op Paulus


Le Lac Blanc, bovenop de Col du Bonhomme.


↑De lokale overheid wil dat men zijn rotzooi mee naar huis neemt. Je ziet geen vuilnisbakken.
En dan krijg je dus dit.


We namen de speciaal voor kinderen aangelegde wandelroute.
Ik kon er enorm van genieten en waande mij weer even kind. Of word ik kinds?

Enfin, ik hoopte Paulus de Boskabouter tegen te komen. Als kind luisterde ik naar de hoorspelen op de radio en mijn ouders lazen mij voor.
Mijn vader had een boeket aan stemmen.


↕Kijk!! Oeroeboeroe en Eucalypta.


Al wandelend zong ik:
 "Zeg kennen jullie Paulus wel, Paulus de Boskabouter
Jazeker wel want hij is oud en woont al jaren in het woud,
die kleine boskabouter."


↕De herfst is ingetreden.


↑Dit vond ik ook zo origineel verzonnen -en gemaakt.
Manlief hield het voor gezien. Jacky en ik liepen nog een stukje door.


↑Het huis, op een schitterende locatie, zag er verlaten en vervallen uit.
↓Voordat we het pad terug namen liet Jacky zich het water uit het waterspeeltuig goed smaken.

Geen opmerkingen: