01 september, 2021

Deels gelukte uitstapjes


De caravan blijft verrassen.
Zo vond ik, dankzij een tip van manlief, gisteren een stopcontact in een kastje in de wascabine.
Handig om mijn haar te föhnen voor de spiegel.

De uitstapjes gingen gisteren naar hoger gelegen gebieden.


↕Dit kasteel is een berg te hoog.


 Ik had het zo graag willen bezoeken.
Helaas kun je het alleen te voet bereiken.


Via een onverharde weg ging het naar de Schelmenkopf.
Ik had medelijden met de auto die kreunend en steunend door kuilen moest en geteisterd werd door brokken steen en andere obstakels.


En wij moesten 25% klimmen in de hoop iets van een uitzicht te krijgen.

↓Dit was het.
Onder de indruk???


↑Jacky weigerde zonder mij verder te lopen. Zo schattig.
Het dierbaarste moment van de dag.

Vervolgens had manlief het hoogst gelegen dorp in de Elzas in de gids gevonden: Aubure.

Mag u gerust vergeten.


Maar het uitzicht is mooi.

Waarmee ik dit blogje toch nog positief eindig.
******

Geen opmerkingen: